V poslednom čase sa špecializujem na to vyzerať neustále nevyspato a choro, vstávanie pred 10 ráno mi nikdy nesvedčalo. Pozrela som ďalšie 2 Star Wars (Epizóda II. a III.) - dvojka pomerne dosť zlá ale trojka to vylepšila do tej miery, že na konci si človek hneď chce pustiť nasledujúci diel. (V autobuse mala nedávno jedna baba SW sluchátka, také si musím kúpiť! spolu s termohrnčekom Beatles čo som nedávno videla v obchode)

Včera ma na všeobecné potešenie zastavil revízor, práve cez tie 3 dni za celý rok, kedy nemám lístok ani električenku. Murphy sa mi teraz rehoce. Sviňa. Aspoň stredajší mini koncert Polemicu mi zlepšil náladu. 

+ Bola som sa pozrieť v GMB na Pocte Picassovi a páčilo sa, človek sa podozvedá aj nejaké tie české a slovenské mená, a môže byť na čosi kohosi hrdý :)



(Attack of the clones)



štvrtok 19. apríla 2012

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Popular Posts

Labels

Následníci

O mne

Moja fotka
19 year old student interested in bit of everything linked with art

Blogger news

Blogroll

Blogger templates