Books & Bikes







1.) Dnešná nádielka z knižnice. Nemali toho Filana, čo som chcela, ani Stephena Fry-a, ani Woodyho Allena (aj keď podľa katalógu mal byť voľný, fiškus jeden). Ale konečne sa mi dostal do rúk Snuff od Palahniuka, a na upokojenie mozgu po nechutnostiach je ujo Klobása ako stvorený:) Tú knihu Šľak ma ide trafiť odporúčam, nasmejete sa.

2.) S príchodom jari ožívajú nielen lastovičky, škovránky a iná upípaná háveď ale aj mestskí cyklisti (ja), na všeobecnú radosť mestských šoférov. Musím zatlačiť slzu dojatia pri pohľade na tie prvé 2 kúsky od Modrofúza, keďže moja finančná situácia sa má tak, že škriabem posledné drobné predtým, ako sa prosebne doplazím k rodičom. Ale keď raz bude lepšie, plánujem si aspoň nasprejovať starý bike jednou farbou, niečo ako na poslednom obrázku, len možno dám sedanku a kolesá biele (alebo celý bicykel biely?). Len kto mi ten bicykel očistí, odmastí, obrúsi a neviem čo ešte? 

piatok 30. marca 2012

One response to Books & Bikes

  1. such a nice post!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Popular Posts

Labels

Následníci

O mne

Moja fotka
19 year old student interested in bit of everything linked with art

Blogger news

Blogroll

Blogger templates