Nikdy sa mi kopýtka od JC príliš nepáčili, o to viac keď si ich predstavím na sebe (lebo by boli väčšie ako ja), ale tieto majú v sebe tú správnu dávku podivnosti a vyzerajú, ak keby sa dali kúpiť v Ikei. Viem si predstaviť, aké sú užasne pohodlné a vzdušné a že holé nôžky v nich po pár hodinách príliš sexy nebudú, no aj tak by som ich brala, minimálne na poličku.





Kto mi také ušije? Košeľu a tielko dodám



Alebo tričko, šaty, hocičo s takou potlačou.



Už len roller skating rink (korčuliareň? korčulisko?) a jahodový milkshake s tou čerešničkou na vrchu poprosím.

Keď už sme pri dopravných prostriedkoch...minimalistov sen. Len to neustále umývanie asi nič moc.

pondelok 30. januára 2012

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Popular Posts

Labels

Následníci

O mne

Moja fotka
19 year old student interested in bit of everything linked with art

Blogger news

Blogroll

Blogger templates