Knihy prečítané, Julo je klasa a my čučoriedky môžeme byť rady, že o nás tak pekne rozprával:) Na druhej strane Palahniuk veľké sklamanie, po všetkých tých ospevovaniach som čakala niečo viac, nie len lepšiu Evitu. V pár častiach knihy vidno, že ten človek zrejme písať vie, no čakala som iné poňatie témy (to sa týka knihy Snuff, viem, že to je moja chyba no bolo to vzaté z uhla, ktorý som nečakala, a nepáčil sa mi). Prvoplánovo sexuálne, cítiť sa pri čítaní ako úchyl, bez nejakého hlbšieho významu, fakt ďakujem, neprosím.  Predvídateľné, všetko až príliš po lopate vysvetlené, akékoľvek dramatické zvraty v deji nefungujú, lebo sú každému vopred jasné. No proste na figu. Keď budem chcieť hodnotnejšiu prasačinu, požičiam si Markíza de Sade.


...Deň Narcisov prišiel tohto roku o niečo skôr (každý deň, dobrý deň)







sobota 7. apríla 2012

One response to

  1. cute photos! :)

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

Popular Posts

Labels

Následníci

O mne

Moja fotka
19 year old student interested in bit of everything linked with art

Blogger news

Blogroll

Blogger templates